New hotel booking system set to go online

The Jakarta Post, Jakarta | Fri, 11/11/2011 4:12 PM

A new online company, ticktab.com, says its planned launch on Nov. 22 will see it become Indonesia’s first real-time online hotel booking website. “This website is designed with customers in mind. It is an answer to some of the common online issues that people encounter when making online hotel reservations,” CEO Anton Toha said Friday.

Perusahaan online baru, ticktab.com, mengatakan (ticktab) akan di diluncurkan pada 22 November akan melihatnya sebagai website pemesanan hotel online pertama di Indonesia. website ini di design dengan pelanggan dalam pemikiran. ini adalah jawaban untuk beberapa persoalan online umum yang orang hadapi ketika memesan hotel secara online. CEO Anton Toha mengatakan pada hari jumat.

The website, he said, would allow online customers to browse various hotels across Indonesia and also book reservations through a secure site with friendly customer service.

Website ini, dia mengatakan akan mengizinkan pelanggan untuk melihat beragam hotel seluruh Indonesia dan juga memesan melalui situs yang aman dan bersahabat.

Anton added that the new service had many advantages, including its flexible payment options. “Customers can pay with credit card, selected debit cards and internet banking. They can even pay in installments,” he said. Anton said ticktab.com had already teamed up with 200 hotels since its establishment in early 2011. (awd)

Anton menambahkan pelayanan baru mempunyai banyak keuntungan, termasuk pilihan pembayaran yang fleksibel. “pelanggan dapat membayar dengan kartu kredit, kartu debit tertentu dan internet banking. mereka bahkan dapat membayar dengan mengangsur. Anton mengatakan bahwa ticktab.com telah bekerja sama dengan 200 hotel sejak didirikan 2011 awal.


Posted

in

by

Tags:

Comments

Leave a comment